Discussie: HBO Informatica
Los bericht bekijken
  #4  
Oud 14 augustus 2009, 17:43
Martijn1982 Martijn1982 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2009
Berichten: 9
Martijn1982 is on a distinguished road
Standaard Re: HBO Informatica

Hallo Marieke en Henk

Bedankt voor jullie reacties!

Marieke,

Had wel het vermoeden ja dat het zo zat bij het NCOI dus misschien dat iemand die ervaring met ze heeft of dit traject afgelopen heeft mij misschien wat meer advies kan geven.
De basisopleiding komt waarschijnlijk eerst uit mijn eigen zak dus zou niet graag geld wegsmijten zonder een reële kans om de bachlor HBO te kunnen doen voor een erkend diploma.
Las op Nvao (Nederlands-Vlaamse Accreditatieorganisatie) dat de TI via NCOI niet erkend is. Dus dat zou via het NCOI geen optie zijn.

Even als toelichting waarom ik die 21+ toets liever niet maak, is omdat op de LTS bepaalde vakken gewoon weg niet gegeven worden of heel kort
en ik daardoor onzeker hierover ben. Misschien dat iemand met een gelijke vooropleiding hier ervaring mee heeft?



Henk,

Als ik in Nederland kom ga ik inderdaad hard zoeken en hoop dat ik een geschikte werkplek kan vinden, ga MKB, PEAKIT en Qmagic zeker eens nader bekijken.

Verder heb ik van een vriend een hoop goede Video cursussen (CBT Nugget) liggen, waarmee ik zelfs kan studeren voor een MCSA, al weet ik niet of dat aan te raden is zonder de praktijk ervaring.



Mocht iemand anders nog opmerkingen hebben op mijn eerste of deze post dan hoor ik het graag.
Ook heel graag wat feedback op mijn CV met betrekking tot de layout of e.v. andere do's en dont`s.

Alvast bedankt!
Martijn
Met citaat reageren