Los bericht bekijken
  #1  
Oud 9 oktober 2006, 23:39
Sanne123
Gast
 
Berichten: n/a
Post Sollicitatiebrief secretaresse. Graag commentaar

Geachte mevrouw XXX,

Afgelopen weekend was ik op bezoek bij verpleegtehuis “De Hartkamp” in Raalte en las ik uw vacature voor de functie van secretaresse voor 20 uur p/w. De vacature sprak mij zeer aan, daarom solliciteer ik naar deze functie.

Vorig jaar heb ik “de open dag van de zorg” bezocht. Hierdoor kwam ik in gesprek met een aantal medisch secretaresses, die mij toen zeer enthousiast hebben gemaakt. Zodoende ben ik momenteel bezig met de opleiding Medisch Secretaresse. In augustus jl. heb ik het diploma behaald voor Medische Kantoorvaardigheden en heb dus kennis van medische terminologie.
Ik ben nu op zoek naar een functie als secretaresse in de zorg, omdat dit werk mij in de vele aspecten van de functie erg aanspreekt. Al sinds mijn opleiding ben ik betrokken in de zorg dan wel in het secretariële/administratieve gebeuren.
En… nu mijn kinderen naar de basisschool gaan ben ik beschikbaar voor uw vacature.

Hiervoor heb ik enige jaren als verzorgende-IG in een zorgcentrum gewerkt, waardoor ik affiniteit heb met de ouderenzorg. Tevens heb daarvoor 10 jaar als administratief medewerkster gewerkt.

Hopende u voldoende te hebben geďnformeerd, licht ik graag mijn brief nader toe in een gesprek.


Met vriendelijke groet,


Graag zou ik de brief nog wat overtuigender willen zien en natuurlijk de taalfoutjes.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Curriculum Vitae Suzan1.doc‎ (23,0 KB, 255x gelezen)
Met citaat reageren