Los bericht bekijken
  #1  
Oud 19 april 2006, 11:32
lost lost is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Berichten: 2
lost is on a distinguished road
Red face graag tips en advies voor mijn sollicitatiebrief : " jonge managementkracht"

[font=Verdana][size=3]Geachte mevrouw
geachte heer
[/size][/font]

[font=Verdana][size=3]Naar aanleiding van uw vacature “jonge managementkracht “ wil ik me nader aan u voorstellen.[/size][/font]

[font=Verdana][size=3]Ik ben een gedreven ambitieuze jonge vrouw met veel vaardigheden. Ik weet vele te motiveren en te overtuigen zodat doelstellingen behaald worden. Ik ben altijd positief ingesteld en zeer leergierig. Ik wil werken om u van mijn kunde en kennis te overtuigen! [/size][/font]

[font=Verdana][size=3]Tijdens mijn opleidingen en werkervaringen heb ik mijn kennis uitgebreid met; algemene psychologie, computerkennis, talenkennis, ondernemingsrecht en handelsdocumenten, boekhouding, financieel en commercieel beleid en management.
Tevens beschik ik over ongeveer 2 jaar ervaring als teamleader bij Dela Naturaverzekeringen.
[/size][/font]

[font=Verdana][size=3]Verdere informatie kan u terugvinden in mijn bijgevoegd curriculum vitae.[/size][/font]

[font=Verdana][size=3]Ik kijk ernaar uit u spoedig te ontmoeten om mijn toekomstmogelijkheden binnen uw organisatie te bespreken.[/size][/font]

[font=Verdana][size=3]Met vriendelijke groeten[/size][/font]

[font=Verdana][size=3]Mevr.W. Mertens
Bijlage 1: curriculum vitae
[/size][/font]
__________________
groetjes

Wendy
Met citaat reageren