Los bericht bekijken
  #1  
Oud 7 juni 2006, 15:45
carrierepanter carrierepanter is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 juni 2006
Berichten: 2
carrierepanter is on a distinguished road
Standaard SPOED: wachten of assertief zijn nav een gesprek?

Hoi allemaal,

Ik steek direct maar van wal.

Begin vorige week een positief en open gesprek gehad bij een groot detacheringsbureau. De interviewer zag een aantal raakvlakken tussen mijn eigenschappen / ervaring en de mogelijkheden binnen zijn organisatie.

Hij heeft diverse keren een aantal banen voorgesteld, of mij dit of dat wat leek. Daar heb ik mijn mening over gegeven; positief op een aantal, "negatief" op andere.

Vervolgens hebben we afgesproken dat hij einde van de week er bij mij op terug zou komen en zal kijken wat ze "met mij aan moeten" (kwam positief over). Dan zou ik in tussentijd nadenken over de functies waarover ik in eerste instantie neg. was.

VRAAG:
Dat was dus eind vorige week en hij heeft nog niet gereageerd. Wat raden julle mij aan: nu contact opnemen of nog even wachten tot het van deze week?

Discussie:
Grote organisatie (langer onderzoek dan verwacht?), interviewer tijd geven om iets goeds te zoeken, te snel navragen (drammerig en verzwakt wellicht de onderhandeling [wanhopig op zoek]) of juist assertief zijn vanuit mijn kant en laten merken dat ik gemotiveerd ben??? OFTEWEL ik zit in dubio.

Wie o wie kan mij van goed advies voorzien?

bedankt!

Carrierepanter
Met citaat reageren