Los bericht bekijken
  #4  
Oud 2 mei 2010, 14:20
MentalCoachAmsterdam MentalCoachAmsterdam is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 april 2010
Berichten: 18
MentalCoachAmsterdam is on a distinguished road
Standaard Re: Open Sollicitatie, graag reactie

- meteen mijn enthousiast gewekt = meteen mijn enthousiasme gewekt (-> je kunt hier vertellen waarom je enthousiasme is gewekt, want dat zegt misschien iets over jouw passie)

- in de praktijk gaan INbrengen? klinkt raar = in de praktijk gaan brengen

Het werken in de maatschappelijke sector met en voor mensen spreekt me bijzonder aan. Het is mijn ambitie te werken in een organisatie met een brede doelgroep en divers aanbod, zoals bedrijf X. -> Hoezo spreekt jou dit aan? Waarom is het jouw ambitie te werken in een organisatie met een brede doelgroep en divers aanbod, zoals bedrijf X?

Je kunt het persoonlijker (en dus interessanter voor bedrijf X om je uit te nodigen) maken door wat meer inhoudelijk in te gaan op bovenstaande vragen. Ik weet dat een algemene brief gemakkelijker en veiliger is, maar ik weet ook dat als je iets van je persoonlijke passie en engagement laat zien, je eerder kans maakt om uitgenodigd te worden.

Succes!

Baukje
__________________
Ik ben Baukje Westerlaken, mijn passie is om mensen te helpen hun doelen te bereiken. Mijn eerste vraag is: WAT WIL JIJ IN JE CARRIČRE (of je leven) BEREIKEN?
Kom je er alleen niet uit? Dan kun je de hulp van een mental coach inroepen.
www. mental-coach-amsterdam.nu
Met citaat reageren