Los bericht bekijken
  #3  
Oud 3 maart 2008, 13:43
wieteke's schermafbeelding
wieteke wieteke is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 februari 2008
Berichten: 220
wieteke is on a distinguished road
Standaard Re: Medisch secretaresse

Dag Lisette,

Het verschil in kosten tussen de opleidingen is groot. Toch zou ik mij zeker niet door de kosten laten leiden. Verschillende vakken heb je gewoon echt nodig en zeker medische terminologie (latijnse woorden) is gewoon heel belangrijk. Zonder deze kennis kun je geen medisch secretaresse worden. Ik adviseer je om vacatures te zoeken (door het hele land) en in deze vacatures te kijken welke opleiding er gevraagd wordt. Je kunt ook een aantal contactpersonen uit de vacatures bellen en bij hen vragen wat je precies nodig hebt om in het vak aan de slag te gaan. Je hebt tenslotte meer aan een veel gevraagde opleiding dan aan een goedkope opleiding. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat een goedkope opleiding slecht is en een goede duur. Het kan best dat je met LOI prima aan de slag kunt. Staar je echter niet blind op de prijs.
__________________
Wieteke van Heun - de Roos
www.wietekederoos.nl
Ik help zorgorganisaties met het ontwikkelen, organiseren en coördineren van leerinterventies zodat de medewerkers een leven lang kunnen leren en hun deskundigheid blijvend kunnen vergroten.
Met citaat reageren