Los bericht bekijken
  #3  
Oud 26 augustus 2014, 10:28
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Ik vind je brief persoonlijk en enthousiast, dat zie ik graag
Je brief kan nog krachtiger worden als je nog even naar de volgende puntjes kijkt.

Citaat:
Geachte heer/mevrouw,
Probeer te achterhalen aan wie je de brief kunt richten.

Citaat:
Op dit moment ben ik afgestudeerd voor de Bachelor '...' en ik begin aankomend schooljaar met de Master '...'. Ik heb voor deze stage gekozen omdat ik graag alles wat ik geleerd heb tijdens mijn studie in de praktijk wil gaan brengen.
Je schrijft 'Ik heb voor deze stage gekozen'. Heb je het dan over de master die je nu gaat volgen of over de stageplaats waar je nu op solliciteert? Ik zou deze zin anders formuleren, want nu is het verwarrend.

Citaat:
Op dit moment ben ik afgestudeerd voor de Bachelor '...' en ik begin aankomend schooljaar met de Master '...'. Ik heb voor deze stage gekozen omdat ik graag alles wat ik geleerd heb tijdens mijn studie in de praktijk wil gaan brengen. Door de vakken en projecten die ik heb gevolgd tijdens mijn Bachelor weet ik dat ik graag wil werken in de '...'. Mede door een zeer interessant college tijdens het vak ‘...’ ben ik zeer gemotiveerd om in de '...' te gaan werken.
Kun je dit wat concreter maken? Je hebt volgens mij best wel wat kennis en ervaring in huis, maar dat komt er nu onvoldoende uit. Dat is zonde.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren