Los bericht bekijken
  #4  
Oud 27 oktober 2010, 19:30
Margha Margha is offline
Lid
 
Geregistreerd: 17 november 2009
Berichten: 18
Margha is on a distinguished road
Unhappy

Hallo,

rene bedankt voor je hulp.
Ik heb al heel wat meegemaakt maar zoals het daar gaat
Ik heb het een beetje aangepast. klinkt dit beter of nog niet helemaal?


Geachte xxxxxx,

Hierbij richt ik mijn open sollicitatiebrief voor de functie van helpende zorg en welzijn leerling BBL aan uw bedrijf. Mijn interesse is gewekt door het bekijken van uw internetsite waarin u aangeeft een uitbreiding van het aantal bedden heeft op de locatie xxxxxxx.

Momenteel ben ik werkzaam bij verpleeghuis xxxx waarbij ik sinds september begonnen ben met de opleiding helpende zorg en welzijn aan het xxxx (college). op dit moment ben ik opzoek naar een nieuwe leer/werk plek die beter bij mij past, waarbij ik collegialiteit en respect voor elkaar erg belangrijk vindt.

Wat mij zo aan spreek binnen xxxxxxxxxxx is het kleinschalig wonen, waarbij het voor de cliënt een fijne, vertrouwde en huiselijke omgeving biedt. Het werken in de zorg spreekt me aan omdat het sociaal en emotioneel betrokken werk is, ik doe graag werk dat me raakt. Er is dagelijks direct contact met mensen, ik ben een sociaal betrokken persoon en ik hou ervan om dat aspect kwijt te kunnen in mijn beroep.

Ik hoop dat er binnen uw bedrijf nog plaats is voor een enthousiaste leerling, en dat u voldoende aanleiding vindt in deze brief om mij uit te nodigen voor een gesprek. Voor een opgave van mijn persoonlijke gegevens verwijs ik naar mijn C.V.

Met vriendelijke groet
Met citaat reageren