Los bericht bekijken
  #1  
Oud 9 september 2014, 21:11
W.J. W.J. is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 september 2014
Berichten: 2
W.J. is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief traineeship - graag feedback ik kom er niet helemaaluit

Hallo allemaal,

Ik ben tegenwoordig bezig met het zoeken naar een nieuwe baan. Ik ben een leuke vacature tegengekomen als trainee bij de gemeente.
Nu ben ik al een tijdje bezig met het schrijven van een sollicitatiebrief maar ik loop enorm vast. Ik ben niet tevreden met de brief maar ik weet ook even niet hoe ik het wel moet doen.

Graag zie ik jullie feedback tegemoet!

--------------------------------------------------------------------------

Betreft: sollicitatie trainee informatiemanagement

Geachte heer/mevrouw,

Ik las uw advertentie op internet en dacht meteen: dit is een baan voor mij. Ik zal u in deze brief uitleggen waarom.

Na het afronden van mijn HBO opleiding Toegepaste Bedrijfskunde ben ik gaan werken bij XXXXXX op de afdeling KCC. Hierbij geef ik klanten advies over hun zorgverzekering. Daarnaast ben ik betrokken bij het Lean proces om het proces richting de klant te verbeteren. Dit doe ik door middel van verbeterpunten aan te leveren over hoe het proces aangepast kan worden voor een betere dienstverlening.

Na bijna twee jaar werken bij XXXXXX ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging waarin ik mijzelf kan gaan ontwikkelen. Ik ben resultaatgericht en haal altijd het maximale eruit om het resultaat te behalen. Doordat ik dagelijks in contact ben met klanten ben ik communicatief sterk. Tijdens mijn periode bij XXXXXX nam ik deel aan een projectgroep waarbij samenwerken belangrijk was. Elkaar respecteren, van elkaar willen leren en duidelijke afspraken maken maakte de samenwerking tot een succes. Ook zet ik me volledig en met veel enthousiasme in voor de vrijwilligerstaken in het bestuur van de sportvereniging en trainer voor een jeugdteam.


Graag zou ik in een persoonlijk gesprek nader kennis maken en bespreken wat we eventueel voor elkaar kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren