Los bericht bekijken
  #2  
Oud 29 maart 2009, 16:06
Luca_Vialli
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Informatica deeltijd of duaal?

Ik vind het goed om te horen dat je toekomstige werkgever deze mogelijkheid aanbiedt;1 dag naar school, 4 dagen werken. Dit is inderdaad duaal en ook de meest duurste van allemaal (voltijd en deeltijd).

De werkgever zal vast meerdere mensen in dienst hebben die een relevante opleiding doen. Of dit deeltijd of duaal is zal je dan even moeten vragen. Daar is niets mis mee. Je toont daarmee interesse in de functie.

Je schreef dat je voltijd hbo studie niets lijkt. Toch moet je die mogelijkheid niet zomaar aan de kant zetten. Je bent erg jong, en een deeltijd is even zwaar als voltijd ... zelfs zwaarder omdat je dan in de meeste gevallen een full-time baan hebt. Hier vergissen zich mensen vaak in.
Bij een voltijd studie ga je ook niet 5 dagen naar school. Je zal vast wel een dag in de week niet naar school gaan.

Dit is een slecht jaar, wat betreft de economie en de arbeidsmarkt in NL. Niemand is tegenwoordig zeker van een baan. Ik probeer je niet te ontmoedigen, maar als ik de mogelijk had om in deze tijd te gaan werken of verder te gaan studeren, zou ik voor het laatste kiezen.
Met citaat reageren