Los bericht bekijken
  #1  
Oud 26 oktober 2012, 09:07
Assistente Assistente is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2012
Berichten: 3
Assistente is on a distinguished road
Question MBO of HBO Bachelor en waar?

Goedendag iedereen,

Ik ben nieuw hier en zit zelf een beetje in de knoop wat betreft een opleiding langs mijn werk.
Ik ben op dit moment Management Assistent echter wel voor maar 21 uurtjes (vanwege de kids).
Ik heb de Mavo en Havo afgerond en een half jaar HBO Sociale Studies gedaan, maar ben daarne van het ééne naar het andere werk gegaan en nu inmiddels 4 jaar op mijn huidige werk. Ik heb nu de mogelijkheid om weer meer te gaan werken, maar denk dat het ook wel slim is om misschien eerst een opleiding te doen langs mijn werk om daarna te kunnen solliciteren op betere functies. Omdat ik nu nog 26 jaar ben denk ik dat dat wellicht een betere keuze voor mij is aangezien ik op mijn huidege sollicitaties weinig reacties krijg vanwege een tekort komen aan opleiding.
Nu is de vraag: Wat is beter om te doen een MBO of HBO Bachelor opleiding (dan denk ik aan commercieële Economie)?
Wordt HBO op dit moment echt te moeilijk voor mij?
En welke deeltijd opleidingen zijn nu echt fijn? NCOI LOI of ROC Fontys Hogeschool? Wil beslist een dagopleiding doen en niet 's avonds.

Iemand die mij hier advies op kan geven?

Alvast Bedankt!

Mvgr,
Management Assistent
Met citaat reageren