Los bericht bekijken
  #3  
Oud 16 maart 2010, 13:41
miranda miranda is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 maart 2010
Berichten: 2
miranda is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief welzijnsbegeleider wie wil mij helpen?

Hallo Sanno,

Bedankt voor je reactie ik heb de brief iets aangepast hopelijk komt hij nou beter over.

Groeten Miranda


Inhoud aangepast:


Bent u nog op zoek naar een Welzijnsbegeleider voor de dagbehandeling, zoals te lezen staat in de Barneveldse krant van 11 maart jl.? Ik ben erg enthousiast, creatief en hou van een uitdaging. Initiëren en begeleiden op groeps- en individuele activiteiten is namelijk wat ik de afgelopen 3 jaar elke week met liefde voor het vak heb gedaan.

Op dit moment ben ik werkzaam bij Careander als Assistent begeleider op een dagactiviteitencentrum waar ik samen met een klein team, mensen met een verstandelijke beperking (MVG/LVG) op het gebied van arbeidsmatige activiteiten begeleid. In de 8 jaar dat ik voor Careander werk heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies bij centra voor wonen en dagbesteding. Bij de ouderen groep op de wooncentra heb ik de nodige specifieke ervaring en deskundigheid ontwikkeld waar mensen vanwege hun zorgvraag intensieve begeleiding nodig hadden. Op de dagbesteding heb ik met name cliënten begeleid bij arbeidsmatige activiteiten.

Als persoon ben ik stressbestendig, neem zelf initiatief en een team -player. Verder ga ik moeilijke situaties niet uit de weg, maar zie ik deze als leermomenten. Bovendien heb ik een flinke portie doorzettingsvermogen; ik geef niet snel op, maar probeer alternatieven te zoeken als iets niet lukt. In zakelijke kring heb ik een professionele, cliëntgerichte houding. Tevens ben ik nieuwsgierig en zorgvuldig van aard, waardoor ik het liefst zoveel mogelijk over cliënten en het werk wil weten.
Met deze kwaliteiten en ervaring met de doelgroep denk ik geschikt te zijn voor een functie als Welzijnsbegeleider. Ik zie er met veel enthousiasme naar uit om mijn bestaande ervaringen op deze manier uit te breiden.
Met citaat reageren