Los bericht bekijken
  #5  
Oud 23 december 2012, 17:09
Kadir Kadir is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 19
Kadir is on a distinguished road
Standaard verbetering

Beste René,

Ik heb een hoop wat veranderd aan mijn brief. Ook de opening(heb ik een stuk creatiever gemaakt). Wat is jou mening er over?

Geachte heer van der Sluis,

Heeft u misschien er aan gedacht om een student aan te nemen die al ervaring heeft met de vakken die deze opleiding ook bied? (Naar aanleiding van de vacature leerling operatieassistent op de website van het Erasmus MC schrijf ik u deze brief. )<- kan die laatste zin weg?(zoja, mist er hier nog iets dan?, of is de eerste zin genoeg voor de opening?)

Het....tot Rotterdam = hetzelfde gebleven.

Ik ben allereerst tot de keuze van de opleiding Operatieassistent gekomen omdat ik hierin zeer geïnteresseerd ben. Het menselijk lichaam, gezondheid en alles wat er bij komt kijken, heeft vanaf het voortgezet onderwijs al mijn aandacht getrokken. Ook heb ik al zekere voorkennis vanwege mijn huidige opleiding met betrekking tot de vakken anatomie, fysiologie, pathologie, medisch rekenen, communicatie en binnenkort ook nog eens farmacologie. Uit eigen wil heb ik ook nog eens een hele dag in de operatiekamer meegekeken bij verschillende operatieve ingrepen, waardoor ik alleen maar nog enthousiaster werd.

Tot slot heb ik mij goed georiënteerd op wat dit opleiding van mij vraagt en denk ik dat ik de vereiste eigenschappen bezit. Als projectleider in mijn groep heb ik ervaring met het inspelen op onverwachte situaties/(gebeurtenissen?). Ook ben ik stressbestendig. Ik kan vlot denken en goed kalm blijven.

Ik zie...

Hoogacht...
Met citaat reageren