Los bericht bekijken
  #8  
Oud 17 december 2012, 18:36
RichWes RichWes is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 21 november 2011
Berichten: 89
RichWes is on a distinguished road
Stuur een bericht via Skype™ naar RichWes
Standaard

Beste Beewee,

Mijn professionele doelstelling is om over een aantal jaar formulemanager bij een retailbedrijf of brandmanager bij een A-merk van een fmcg-product te worden.

Het op een onderscheidende wijze eenduidig profileren en positioneren van een winkelformule of merk, zodat deze een voorkeurspositie bij de consument geniet/gaat genieten, waardoor de loyaliteit en trekkracht wordt verbeterd/gecontinueerd, teneide de omzet en uiteindelijk het resultaat van dat merk/formule te verbeteren, vind ik zeer interessant.

Het lijkt mij geweldig een eigen promotiecampagne (mede) te bedenken en te ontwikkelen, ter versterking van het merk/formule. Ook de analyse van de resultaten van de actie (zowel tijdens als na die actie) interesseren mij. Welke ontwikkelingen zijn uit de cijfers af te leiden. Hoe kan een volgende actie (nog) succesvoller worden ingezet, etc.

Ik denk dat je zo wel een goed beeld hebt van mijn ambitie .

@C.Klarenbeek: ook dank voor je reactie . @Beewee: niet zo streng doen tegen juniorleden hè. De 'citeer'-button zit op een veel logischere plaats, dan de echte 'reageren'-button. Die vergissing is dus wel heel erg logisch.

Ieders feedback op mijn brief blijft welkom, hoe klein je opmerking ook is .

Alvast bedankt!

Groet,


Richard
Met citaat reageren