Los bericht bekijken
  #2  
Oud 6 augustus 2012, 13:30
secretaresse-010 secretaresse-010 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 augustus 2012
Berichten: 21
secretaresse-010 is on a distinguished road
Standaard

Op zich een nette brief, maar zou toch het een en ander aanpassen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djyraina Bekijk bericht

Amsterdam, 6 aug ’12 (voluit schrijven)

Betreft: sollicitatie naar de functie van secretaresse (vacature secretaresse met evt. vacaturenummer erbij)


Geachte heer/mevrouw, (ik zou op hun eigen website of monsterboard goed kijken of ik een naam zou kunnen vinden of desnoods even bellen. Dat maakt de brief iets persoonlijker)

Zeer geďnteresseerd las ik uw vacature voorde functie van secretaresse op monsterboard.nl, waarin u een secretaresse vraagt.

Deze functie is mij op het lijf geschreven omdat deze goed aansluit bij mijn opleiding en werkervaring. (ik zou hier wat meer over je werkervaring vertellen. Bv. bij bedrijf x behoorden x x x bij mijn dagelijkse werkzaamheden)Bovendien voldoe ik, wat competenties betreft, uitstekend aan het door u geschetste profiel. (vertel om welke compententies het gaat. Je kunt een aantal compententies opnoemen die in de functieomschrijving staat en je kunt een aantal van jezelf toevoegen waarvan jij denkt dat het een toegevoegde waarde voor het bedrijf is)Ook het werken binnen uw organisatie spreekt mij erg aan gezien mijn achtergrond als secretaresse, daarnaast vind ik het maatschappelijk belang van de organisatie erg interessant.

Inmiddels werk ik ruim tien jaar als secretaresse in verschillende bedrijven,waaronder ING, (extra spatie)UWV, DWI en CWI . (na cwi een punt en daarna spatie)Door mijn opgedane kennis en ervaring heb ik mij ontwikkeld tot een secretaresse die stevig in haar schoenen staat. Daarnaast omschrijf ik mijzelf als teamplayer, sociaal en ambitieus. Kortom, een spin in het web.

Zo bood ik onder meer bij de gemeente sociale ondersteuning aan klanten op juridisch en administratief gebied. Ik heb door de lange tijd die ik bij de gemeente en DWI heb gewerkt omvangrijke netwerken opgebouwd binnen het bedrijfsleven, en ervaring opgedaan in een bestuurlijke omgeving. Iets wat nuttig zou kunnen in mijn werk als secretaresse. (Ik zou dit gedeelte in het tweede alinea verwerken en van je kwaliteiten een aparte alinea maken.)

Graag zou ik mijn capaciteiten en motivatie verder toelichten in een persoonlijk gesprek.
Ik hoop dat dit voor u voldoende aanleiding geeft mij hiervoor uit te nodigen.


Met vriendelijke groet,
Ik hoop dat je wat aan mijn tips zult hebben. Heel veel succes en laat weten hoe het is afgelopen.
Met citaat reageren