Los bericht bekijken
  #9  
Oud 14 februari 2012, 15:01
Maurientje Maurientje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 10
Maurientje is on a distinguished road
Standaard

Hallo,
Ik heb mijn motivatie om bij die instelling te willen werken en leren toegevoegd. En heb spelling en grammatica voor zo verder ik weet aangepast.
Zou jij nog even willen kijken. Alvast bedankt!!!!

Geachte mevrouw …….,
Deze gemotiveerde meid is geďnteresseerd in de opleiding MBO-Verzorgende.
In deze brief zal ik beschrijven, waarom ik geďnteresseerd ben.

Mijn gedachtes gingen steeds meer over, om iets in de zorg te gaan doen. Tijdens de mantelzorg voor mijn zieke nicht en oude buurvrouw, hield ik voldoende en energie door het helpen van deze mensen. Ik vind het fijn om voor iemand iets te kunnen betekenen, zodat ze een prettige dag of leven kunnen hebben. De reden waarom ik bij ……(naam van de instelling)wil werken en leren is, dat de zorg verbonden wordt aan de leefstijl van de bewoners en wat voor ieder individu nodig heeft. Ieder mens is niet gelijk en heeft ander zorg nodig, dit spreekt mij aan.

In mijn werkervaring die ik in de afgelopen jaren heb opgedaan, zijn een aantal kwaliteiten ontwikkeld. Eén van deze kwaliteit is het zelfstandig werken. Vorig jaar heb ik zelfstandig een BSO groep opgestart. De weekrooster en observatieverslagen waren voor mij rekening. Het organiseren behoort ook een van de kwaliteiten, zoals dagelijkse activiteiten, voorbereiden en de geplande activiteiten in de vakantie. Zorgvuldigheid is ook een van mijn kwaliteiten. Dit betekent dat ik de dingen nauwkeurig afwerk. Ik ben flexibel en kan mij goed in mensen inleven. Het werken in een team zie ik enkel als voordeel. Je kunt op elkaar terug vallen en van elkaar leren.

Aan mij zult u een waardevolle kracht hebben. Graag wil ik mijn sollicitatie mondeling toelichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren