Los bericht bekijken
  #4  
Oud 15 november 2016, 19:18
Bonnebon Bonnebon is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 november 2016
Berichten: 11
Bonnebon is on a distinguished road
Standaard

Hoi Vincent,

wellicht aan de late kant, maar bij dezen toch nog wat feedback op jouw brief. Misschien heb je er in de toekomst wat aan.

Zoals andere tijgers al hebben aangegeven is je brief erg summier en zou ik hun tips zeker meenemen voor de volgende keer. Daarnaast vallen er wat spelfouten op. Ik heb een beetje zitten klussen, kijk maar wat je ervan vindt.

BB


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vincent Q Bekijk bericht
Na anderhalf jaar vrijwillig in dienst te zijn bij brandweer Herentals, zou ik graag de overstap maken naar
beroeps-brandweerman.

Mijn motivatie om brandweerman te worden is het beschermen en redden van mensenlevens, alsook de kleindere
oproepen. De diversiteit in de soorten interventies spreken me enorm aan.
Alsook Daarnaast het feit dat je de mensen altijd probeerdt te helpen.

Dankzij ondertussen al 6jaar te werken in een elektrisch bedrijf,
ben ik wel technisch en elektrisch aangelegd wat normaal gezien alleen maar een voordeel kan zijn.


Doordat ik inmiddels al zes jaar werkzaam ben bij een elektrisch bedrijf, ben ik technisch en elektrisch onderlegd. Dit kan ik als brandweerman in mijn voordeel gebruiken door ****

Ik ben nog jong en aangezien je bij de brandweer nog voldoende mogelijkheden hebt om door te groeien,
zie ik dit als een ideale
gelegenheid om op dit moment mijn loopbaan bij de brandweer proberen te starten als beroeps-brandweerman.


Verder spreken de doorgroeimogelijkheden mij erg aan. Ik ben jong en leergierig en ik zie deze vacature daarom als de ideale gelegenheid om mijn loopbaan te starten als beroeps-brandweerman.

Ook heb ik pas mijn dgh cursus achter de rug succesvol afgesloten en ben ik pas begonnen als ambulancier bij post Herentals.
Hier moet nog een passende afsluiting volgen. Bijvoorbeeld:
Bovenstaande kennis en ervaring wil ik graag inzetten als beroeps-brandweerman. Dit licht ik graag verder toe in een persoonlijk gesprek en ik zie uw uitnodiging daartoe graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Vincent Carričretijger
Met citaat reageren