Los bericht bekijken
  #1  
Oud 9 juni 2011, 16:36
Edje Edje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 juni 2011
Berichten: 2
Edje is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief receptionist

Goedendag allen,

Kan er iemand mij vertellen/tips/correcties geven omtrent mn sollicitatiebrief?

Bij voorbaat dank







mn naam

mn straat

postcode

plaats

*** ******
********** **
**** ** **********



Betreft: vacature Receptionist


Amsterdam, 30 mei 2011

Geachte heer ******,


Met veel belangstelling las ik op de website van Nederlandvacature.nl dat u op zoek bent naar een Receptionist. De vacature sprak mij zo aan dat ik besloot om via deze weg mij uitgesproken interesse voor deze functie kenbaar te maken.

Momenteel ben ik werkzaam als receptionist bij stichting Waternet wat ik met veel plezier doe, echter ben ik toe aan een nieuwe uitdaging in een nieuwe branche. Mijn werkzaamheden bij stichting Waternet zijn uiteenlopend. Zo ontvang ik alle bezoekers en verwijs deze door, het aan en afmelden van bezoekers, het aannemen en doorschakelen van de telefoon, agendabeheer, in en uitgifte van poolauto’s tot en met de naleving van het BHV protocol.

Verder verricht ik mijn werkzaamheden met een collega receptionist, we voelen elkaar goed aan met als uitgangspunt dat de werkzaamheden vloeiend met elkaar overlopen.


De reden dat uw vacature mij zo aansprak is omdat het divers is en binnen mijn vakgebied ligt, ik ben representatief, klantvriendelijk en servicegericht.
Ik zie uw vacature als een uitdagende carrierestap waarin ik mijn ervaringen kan toepassen en tegelijkertijd kan uitbouwen, en ik sta open voor cursussen en opleidingen die worden aangeboden binnen het bedrijf.



Uw reactie zie ik dan ook met belangstelling tegemoet.


Hoogachtend,

mn naam
Met citaat reageren