Los bericht bekijken
  #5  
Oud 16 november 2011, 18:27
rush rush is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 november 2011
Berichten: 3
rush is on a distinguished road
Standaard

Openingszin:
Ik zou de brief hier en daar aanpassen en schrijven:
Op uw website zag ik dat u een vacature heeft voor de funktie van "medewerker technische dienst". Mijn eerste gedachte was “Daar is men opzoek naar mij” en middels deze brief wil ik u kenbaar maken dat ik graag in aanmerking wil komen voor deze funktie.

Tijdens en na mijn studie bouwkunde ben ik op verschillende bouwkundig teken- en adviesbureaus werkzaam geweest. Mijn werkzaamheden bestonden uit het maken van 3D afbeeldingen, bestektekeningen, werktekeningen, detailleren/ontwerpen van woningplattegronden.
Daarna ben ik als werkvoorbereider/inkoper in dienst getreden bij een hoofdaannemer waar mijn voornaamste dagtaak bestond uit het maken van planningen, opvragen en versturen van offertes, uittrekken van materialen en installaties ten behoeve van een appartementencomplex.

De funktie van "medewerker technische dienst" in een zorginstelling is een uitdagende, gevarieerde en zeer verantwoordelijke baan omdat.............
Deze funktie is mij op het lijf geschreven en gezien mijn opleiding, werk-ervaring en competenties ben ik diegene die u zoekt.

In mijn vrije tijd ben ik zeer sportief en het beoefenen van sport verzorg ik ook groepslessen op verschillende sportscholen.

Ik ben flexiebel, stressbestendig en heb een groot verantwoordelijkheid gevoel.
Verder straal ik rust uit, ben ik zeer sociaal, communicatief sterk en erg leergierig en dus bereid eventueel aanvullende opleidingen te volgen die nodig zijn om mijn functie goed ui te kunnen voeren.
<<Dit zou ik in de cv onder het kopje "Competenties" vermelden.>>

Momenteel ben ik in de avond parttime werkzaam met het geven van groepslessen op sportcenter X en begeleid ik op woensdag de trainingen en zaterdag de wedstrijden bij de voetbalclub waar mijn zoontje actief is.<<Dit zou ik achterwege laten>>

Denk aan een goede afsluitzin !!
Met citaat reageren