Los bericht bekijken
  #5  
Oud 4 december 2011, 10:53
Catbert Catbert is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 595
Catbert is on a distinguished road
Standaard

Een stuk beter Gijs! Er komt nu beter naar voren dat je je vanuit de bouw doelbewust hebt opgewerkt. Veel respect daarvoor.

Ik ben zo vrij geweest om je brief aan te passen. Ik hoop dat ik daarmee niet ben afgeweken van jouw boodschap. Je mag deze als basis gebruiken om verder te schaven. Ik wens je veel succes en ik hoop dat je wordt uitgenodigd!



Geachte heer/ mevrouw,

Het anders zijn dan anderen is een “hot point” om een plek te veroveren in de verfbranche. Persoonlijke en bedrijfstechnische inzet, durf, de juiste marketing en een uitgebreid netwerk zijn de succesfactoren om een bedrijf als die van xxx te doen slagen op nationaal en op internationaal niveau. Hieraan wil ik graag bijdragen.

Na vele jaren in de bouw te hebben gewerkt als gediplomeerd schilder ben ik vertegenwoordiger geworden. Om het vak van vertegenwoordiger/sales manager goed te kunnen uitoefenen ben ik bij de basis begonnen: Vanuit de winkel heb ik alle facetten van het verkoopvak kunnen leren. Doelbewust heb ik in verschillende branches gewerkt. In het werkgebied van B2B heb ik kennisgemaakt met verscheidende inkoopmanagers en hun verschillende inkoopgedrag. In de avonduren heb ik de nodige kennis opgedaan met een cursus praktijk marketing, pr/voorlichting en communicatie. Nu ben ik op het punt gekomen om een vaste werkgever te vinden in mijn geliefde vakgebied: de schildersbranche.

Persoonlijk contact en de kracht van het netwerken is bij de vacature accountmanager verfgroothandel echt van toepassing. Kwaliteit is een keuze: Een keuze die je moet gebruiken om klanten te overtuigen van de kwaliteit van xxx. Zo kan de accountmanager verfgroothandel ook de verkoopmogelijkheden zien voor de klant en hier volop op inspelen. Pro-actief werken zit in mijn bloed. Daarnaast is verkoop mensenwerk en dat betekent ook goed luisteren. Ik luister graag naar de ervaring van mijn klanten.

De functie van accountmanager verfgroothandel bij xxxxxxx is mij op het lijf geschreven omdat alle facetten van wat ik doe en gedaan heb hierin tot uiting komen. Ik spreek de taal van de ondernemer, de werknemer en eindgebruiker. Werkzaam zijn bij xxxxxx is daarom voor mij een lot uit de loterij.

U leest, alle facetten om een goede bijdrage te leveren mag ik u aanbieden, en ik ben er van overtuigd dat ik een aanvulling ben voor uw organisatie.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren