Los bericht bekijken
  #1  
Oud 26 januari 2009, 21:39
jessdw
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Sollicitatie medewerkster bediening

tips zijn welkom !

Adres

25 januari 2009, plaats

Betreft: sollicitatie medewerker bediening

Geachte mevrouw xxx,

Naar aanleiding van de vacature die vrij is gekomen binnen uw bedrijf stuur ik u deze brief. Daarin las ik dat de functie medewerker bediening zowel parttime als fulltime uitgevoerd kan worden. Mijn voorkeur gaat uit naar de parttime functie, omdat ik dit goed kan combineren met de opleiding Horeca Ondernemer Manager die ik nu volg.

Op dit moment ben ik werkzaam bij xxx als medewerkster bediening op diverse horeca afdelingen. Hier neem ik bestellingen op, serveer ik en bedien ik de kassa. Omdat ik mij binnen Hotel xxx niet meer verder kan ontwikkelen, ben ik op zoek naar een andere uitdagende baan waar ik mij verder kan ontwikkelen.

Mijn keuze voor uw bedrijf is vanwege het breed aantal producten en diensten dat u aanbiedt. Graag zou ik mij verder willen ontwikkelen binnen uw bedrijf. Mijn stressbestendigheid, collegiale inzet, spontaniteit, leergierigheid en liefde voor het vak komen hierbij goed van pas. Daarnaast vind ik het leuk om in een team samen te werken en houd ik ervan om onder de mensen te zijn.

Graag zou ik de kans krijgen deze brief in een gesprek toe te lichten.
Met vriendelijke groeten,

Jessica


Bijlagen: 1 curriculum vitae

Laatst gewijzigd door mariekevanoosterhout; 30 januari 2009 om 17:15 Reden: brief geanonimiseerd
Met citaat reageren