Los bericht bekijken
  #1  
Oud 29 juli 2007, 17:25
Bas1986 Bas1986 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 juli 2007
Berichten: 1
Bas1986 is on a distinguished road
Standaard Open Sollicitatiebrief Brasserie

Hallo allemaal.

Met deze brief wil ik graag mijzelf presenteren aan het bedrijf als kandidaat voor vacatures die vrij komen in het bedrijf.
Alle tips/kritiek zijn zeer gewaardeerd!

Bas.

--------------------------------------------------------------------------

XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX

Roosendaal, 29 juli 2007

Geachte heer, mevrouw

Met deze open sollicitatie wil ik graag informeren naar de aanwezigheid van vacatures in de bediening bij uw bedrijf.

Dankzij mijn opleiding voor horeca ondernemer / manager niveau 4 die ik 25 juni j.l. heb afgerond bij het XXXXXX, heb ik ervaring in zowel de keuken als in de bediening, beiden in zowel uitvoerende als coördinerende rol.

Ik heb gekozen om deze brief naar uw bedrijf te sturen omdat werken in een brasserie mij erg aanspreekt, vooral het wat minder formele karakter en de sfeer.

Tijdens mijn opleiding hadden we tweemaal per week praktijk lessen die plaats vonden binnen het schoolgebouw, eenmaal in de brasserie en eenmaal in het restaurant.

Ook tijdens mijn laatste stage ( XXXXX ) heb ik dit ondervonden en zou dan ook graag mijn loopbaan in de horeca starten in een soortgelijke gelegenheid.

Tijdens de stage bij XXXXX heb ik de brasserie meegemaakt vanuit het oogpunt van een kok en heb meegewerkt allerlei gerechten te maken. Ik vind het ook belangrijk dat als je deel uitmaakt van het bedienende personeel, je goed weet wat de gerechten zijn en hoe ze bereid worden, zodat je vragen van gasten bij het opnemen van de bestelling goed kunt beantwoorden.

Ik zou het op prijs stellen dat, indien er een mogelijke vacature bij uw bedrijf is of komt, ik persoonlijk mijn motivaties verder kan toelichten.

Als bijlage zend ik u hierbij mijn curriculum vitae.


Met vriendelijke groet,




XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX
Met citaat reageren