Los bericht bekijken
  #6  
Oud 6 november 2012, 14:44
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Dag Marieke,

Ik ben hier heel erg blij mee ! Dank u wel.

Gelukkig heb ik niet klakkeloos de adviezen van mijn UWV arbeidsdeskundige en een andere medewerker van het UWV opgevolgd. Ik merkte ook dat dit weerstand bij mij opriep, bij het feit dat ik moest gaan liegen.

Ik had vorige week al een nieuw CV gemaakt. Een CV met bovenin mijn foto ( en uiteraard persoonsgegevens ), maar ook kort mijn persoonlijke kwaliteiten, passie en de belangrijkste 2 opleidingen.

Vervolgens de resultaten die ik heb behaald.
( Mijn passie is immers het verbeteren van processen en bij iedere werkgever heb ik mij hier mee bezig gehouden. Ook heb ik onze grootste account weer binnengesleept ( had een miljoenenomzet ) en verkocht ik modellen en motoren die nog niet produktieklaar waren. ) Grappig genoeg vond iemand anders van het UWV, dat bepaalde zaken er maar niet in moesten, omdat ze dit niet meer actueel vond.
Hier geef ik geen gehoor aan. Resultaten zijn resultaten of ze nou wat langer geleden zijn of niet.

Na mijn resultaten, heb ik vervolgens mijn opleidingen en cursussen gespecificeerd. Pas daarna mijn werkervaring, met de opstartperiode van mijn eigen bedrijf bovenaan. Hierin heb ik vermeld wat ik in die periode heb gedaan, wat ook bijzonder veel was.
En vervolgens dus dat 'gat' in mijn CV, waarin ik heb aangegeven dat ik vrijwilligerswerk heb gedaan en dat ik mij heb georienteerd op het ondernemersschap.
Ben nog steeds bang dat ik door dit gat wordt afgerekend, maar gelukkig ben ik toch een jaar bezig geweest met het starten van mijn eigen bedrijf. Hierdoor zien ze niet direct dat 'gat' staan.

Ik weet eigenlijk niet wat ik nog meer kan doen. Ik denk dat het voor mij even wennen was om ineens een heel ander soort CV te schrijven. Gelukkig viel het bijzonder mee en had ik het binnen een uur klaar. Ik denk dat ik een steuntje in de rug nodig had, vandaar ik toch benieuwd was naar de meningen op dit forum.

Waar ik nu nog wel mee bezig ben, is mijn eigen website. Een extra manier om mezelf te presenteren. Echt een inhoudelijke site en niet eentje over koetjes en kalfjes.

En toch ook leren om positief te denken. Vroeger dacht ik altijd in termen van angst, maar ik wil mij nu focussen op een positieve afloop.
Met citaat reageren