Los bericht bekijken
  #3  
Oud 2 juni 2009, 11:26
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Iemand die het voor mij kan vertalen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Makingsense Bekijk bericht
Stel nou he, dat ik dit voor je vertaal in perfect Engels en je wordt uitgenodigd voor een gesprek omdat ze denken dat je zo goed Engels spreekt....... .... ???
Je hebt Engels niet eens als taal op je CV staan, dus dat spreekt elkaar al tegen.

Laat gewoon zien wie je echt bent en dat je Engels misschien niet zo perfect is, maar dat je andere talenten mee brengt....

Overigens zijn je brief en CV nog niet af en gebruik je vrij standaard klassieke termen en opbouw, het is helemaal niet persoonlijk, zelfs je motivatie niet. "Naar aanleiding van" echt geen goede openingszin meer voor een sollicitatiebrief... kijk eens rond op deze website voor inspiratie voor een pakkende moderne brief.

Wat is je doel? Vertel eens iets meer, dan kan ik je misschien verder helpen!

Succes!!
Ik spreek wel engels alleen dat schrijven is wat minder , ook hoef ik geen stage in het engels te lopen maar ze willen wel gewoon perse zo een brief in het engels ..
het lijkt mij moeilijk om gewoon een formeel brief te schrijven als ik alleen van die professionele voorbeelde zie met daarin over carrieres en nog andere dingen
wat voor mijn brief niet nodig is, omdat ik pas 17 ben ..

ee over die aanleiding , klopt ook niet .. maar ik wist even op dat momment gewoon niet wat anders omdat ik niet kan zeggen dat ik het van een advertentie heb of iets
maar het werd mij gewoon soort van aangeboden .. maar ik moest dan schrijven van dat
er wat vertelt werd over die organisatie dus vandaar
Met citaat reageren