Los bericht bekijken
  #5  
Oud 6 mei 2006, 21:59
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: beroepen in de luchtvaart

Je zou contact met Heli Holland op kunnen opnemen. Op hun site www.heliholland.nl kun je hun e-mailadres en telefoonnummer vinden. Je zou hun de vragen kunnen stellen die je nu op het forum stelt. Zie hieronder.

Vraag 1. Graag zou ik willen weten of er toekomst zit in dit beroep? Je moet dan wel voor jezelf duidelijk hebben over welk beroep je het wilt hebben. Je noemt: medische vluchten, filmvluchten, rondvluchten, inspectievluchten, onderhoud, keuringen enz. Ook leid dit bedrijf mensen op tot piloot. Welke beroepen horen hierbij? Heb je dat voor jezelf duidelijk? Van welk beroep zou je meer willen weten?

Vraag 2. Weet iemand of hier werk in te vinden is, en of je hier een normaal salaris mee kunt verdienen? Ook hier is het belangrijk dat je duidelijk hebt over welk beroep je deze info wilt hebben.

Ik heb ook gelezen dat ze elke maand een opendag hebben, waar je vragen kunt stellen. Is dit ook iets voor je? Kijk bij het kopje opleidingen!

Verder wil ik je nog vertellen dat er op 16 en 17 juni een opendag is op de vliegbasis Leeuwarden. Ik weet niet of je dit weet en of je daar heen gaat, maar daar kan je vast mooie foto's maken en verder zou je misschien contacten kunnen leggen met mensen die je vragen zou kunnen stellen over hun beroep. Daar hebben ze die dag misschien niet veel tijd voor, maar misschien mag je ze een keer bellen of mailen.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren