Los bericht bekijken
  #3  
Oud 27 mei 2009, 17:04
Aleksandra Aleksandra is offline
Lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2009
Berichten: 5
Aleksandra is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie medewerker communicatie, gemeente

Hoi,

Volgens mij zou het zo moeten lukken.

Groet,
Aleks

=====================


xxxxxx
xxxxxxx
xxxxxx

xxxxxxx
t.a.v. xxxxxxx
xxxxxx
xxxxxxx

Betreft: vacature medewerker communicatie

xxxxxxxxx, 21 mei 2009

Geachte xxxxxx,

Tijdens het surfen op het internet zag ik op de site van xxxxxxx de vacature medewerker communicatie. De vacature trok meteen mijn aandacht vanwege de communicatieve, sociale en organisatorische aspecten.

Die aspecten vind ik ook terug in mijn huidige functie van xxxxxx. Hoewel ik mijn werk leuk vind, ben ik op zoek naar een baan op mijn eigen niveau, die aansluit op mijn studie en waarbinnen ik kan creëren. Dat kan de functie medewerker communicatie mij bieden.

Met mijn communicatieve vaardigheden en klant- en resultaatgerichtheid ga ik graag de uitdaging aan om zo helder mogelijk met de pers en het publiek te communiceren via een verscheidenheid aan communicatiemiddelen. Ik ga graag met mensen om en leg gemakkelijk contacten. Ik durf initiatief te nemen, kan zowel zelfstandig als in teamverband werken en ik heb ervaring met de gemeentelijke organisatie en de pers.

Voor een volledig overzicht van mijn opleidingen en ervaring verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae. Graag krijg ik de gelegenheid om samen met u van gedachten te wisselen over wat ik voor xxxxxx kan betekenen.

Met vriendelijke groet,




xxxxxxxxxx


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren