Los bericht bekijken
  #1  
Oud 3 april 2010, 10:33
ando74 ando74 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 maart 2010
Berichten: 2
ando74 is on a distinguished road
Standaard

Salaris pedagogisch medewerker met hbo-niveau

In 2001 ben ik begonnen te werken als pedagogisch medewerker in de kinderopvang, met een SPH-diploma op zak. Ik wist dat ik toen niet naar mijn opleiding werd betaald maar ik had immers ook geen ervaring.
Nu zijn we 9 jaar verder en zijn er nieuwe jongere collega's aangenomen (ben zelf 36) die al op de top van hun salarisschaal zitten, nr 21 in schaal 6. Deze hebben ongeveer 15 jaar ervaring en een mbo diploma. Ben bezig om dat nu uit te zoeken; een paar dingen zijn me niet helemaal duidelijk; ga je automatisch elk jaar een nummer in de schaal omhoog, ook als je, in mijn geval part-time ( 20 uur) werkt?
Is je baas dat verplicht? Ik zit momenteel in nr.10 van schaal 6 en als je uitgaat van die jaarlijkse stijging moet ik nog 11 jaar voordat ik aan de top zit. Ook ben ik in het bezit van een HBO diploma, dus daar heb ik een aantal jaren in geinvesteerd, telt dat niet mee? Immers die tijd die ik daar mee kwijt was kon ik geen werkervaring opdoen maar ben ik wel beter geschoold. Heeft iemand hier ideen of ervaring mee?
Met citaat reageren