Los bericht bekijken
  #1  
Oud 21 juni 2010, 21:36
Andres Andres is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 11
Andres is on a distinguished road
Exclamation Sollicitatie startersfunctie (geen ervaring in de branche)

Beste Carrieretijgers,

Na vier leuke jaren van studeren moet ik ook aan de slag met het zoeken van een leuke baan. Bij gebrek aan vacatures in de branche waarin het liefst zou willen werken, kwam ik de volgende interessante vacature tegen. Graag zou ik feedback van jullie ontvangen op de eerste brief welke ik heb geschreven.

Functiekenmerken:

Verkooptalenten die commercieel zijn ingesteld en een leuke uitdaging zoeken.
Inlevingsvermogen in de klant
Verkopen tweede natuur

Eisen
Hbo werk- en denkniveau
Commercieel ingesteld
Representatief
Langere periode beschikbaar en ambitie om door te groeien.

De brief

xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx

xxxxxx, xx xxxx xxxx


Betreft: Sollicitatie topbaan als verkoper bij xxx xxxxxx


Geachte mevrouw .......,

Met veel belangstelling las ik op de website www..........nl dat u op zoek bent naar verkooptalenten welke commercieel ingesteld zijn. Naar aanleiding van de vacaturebeschrijving ben ik zeer geďnteresseerd geraakt in de functie en wil ik middels deze brief mijn interesse kenbaar maken.

Allereerst wil ik mezelf aan u voorstellen; Ik ben xxxxx xxxxx, xx jaar en op dit moment bevind ik mij in de afrondende fase van de HBO studie Sportmanagement aan de xxxxxxxx te xxxxxx, welke ik na verwachting negen juli 2010 heb afgerond. Ik zou mezelf omschrijven als een leergierige, ambitieuze en gedreven persoon welke een uitdaging niet uit de weg gaat. Daarnaast vind ik het leuk om met mensen te werken en leg ik gemakkelijk contacten.

De functie als verkoper bij xxx xxxxx xx spreekt mij om diverse redenen aan. xxx is de leidende aanbieder op het gebied van vaste- en mobiele telefonie, Internet en televisie in de consumentenmarkt. Dit komt mede naar voren in uw doelstelling om deze leidende positie te verstevigen in 2010. Graag zou ik mee willen werken deze doelstelling te bereiken. Verder blijkt uit de vacaturebeschrijving dat u uw medewerkers de mogelijkheid biedt zich te ontplooien en door te groeien binnen de organisatie, mede hierdoor zie ik in deze functie de perfectie start van mijn carričre.

Graag pak ik deze kans om mijzelf verder te ontwikkelen, en met mijn doorzettingsvermogen en gedreven instelling denk ik een positieve bijdrage te kunnen leveren aan uw organisatie. Daarom hoop ik uitgenodigd te worden voor een persoonlijk gesprek waarin ik mijn brief en curriculum vitae nader toe kan lichten.



Met vriendelijke groet,



xxxxx xxxxxxxx



Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren