Los bericht bekijken
  #45  
Oud 16 januari 2017, 21:34
Rudolf84 Rudolf84 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 januari 2011
Berichten: 10
Rudolf84 is on a distinguished road
Standaard Klaar met studie en aan de baan

Beste allemaal,

Ik kwam er laatst achter dat deze topic nog online was en vond het dus zeker nodig om een bericht te plaatsen.

Het heeft lang geduurd en heel wat doorzettingsvermogen geëist, maar het is me gelukt. Ik ben vorig jaar januari (2016) afgestudeerd van mijn opleiding Media & Entertainment Management. Cijfer was een 6. Niet heel hoog, maar dat boeit me verder niet. Ik denk dat het sterk afhangt van wie je diploma nakijkt. Anyway, het is me gelukt!

Toen ik deze topic begon, kon ik niet weten dat het me ooit toch een keer zou lukken. En ik ben heel blij, dat ik toch heb door gezet.
Dus dat wil ik de mensen die in een soort gelijk schuitje zitten meegeven. Ga ervoor. Het komt echt wel goed! Er is altijd een eind aan de tunnel van studeren.

Ik zal nog een lange tijd nodig hebben, mijn studieschuld terug te betalen. Maar dat maakt niet uit.
Ik ben enorm trots dat het me toch gelukt is.

Daarnaast wil ik iedereen die zijn reactie heeft geplaatst enorm bedanken. Je merkt dat je er niet alleen voor staat en dat er genoeg mensen zijn die in hetzelfde schuitje zitten. Voor diegene die nog steeds in dat schuitje zitten, zeg ik: ga door!!! Denk aan je zelf en vergelijk je niet met een ander. Jij leeft dit leven, jij wilde hier aan beginnen en maak het af. Hoe lang het ook mag duren. Iedereen is uniek.

Ben benieuwd naar hoe het met de anderen op dit topic gaat en zie graag een evt. reactie/vragen tegemoet.

Groeten,

Rudolf
Met citaat reageren