Los bericht bekijken
  #5  
Oud 10 mei 2011, 13:06
Linda1985 Linda1985 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 15 april 2011
Berichten: 71
Linda1985 is on a distinguished road
Standaard

Ik ben net terug van het gesprek. Ik hoorde dat ze 250 brieven hadden ontvangen waarvan ze er 25 uit hebben gekozen voor een eerste gesprek. Morgen gaan ze er uit die 25 vier kiezen die door mogen voor het tweede gesprek.

Ik moest eerst een vragenlijst invullen over hoe ik mijn droombaan zag, toen een heel kort gesprekje met de manager, daarna een typ-opdracht en daarna een telefoon-opdracht (die werd opgenomen op camera, niet goed voor de zenuwen haha). Ik heb er wel een goed gevoel over, laten we hopen dat het bedrijf dat ook heeft en dat ik morgen te horen krijg ik dat ik voor het tweede gesprek mag

Over die salaris-indicatie: Tijdens het korte gesprekje was die man alle gegevens beknopt voor zichzelf aan het opschrijven, uit m'n cv, brief en mail. Hierbij dus ook de salaris-indicatie die ik door had gegeven via mail. Hij mompelde dus iets van ''oh salaris-indicatie is .... per maand voor fulltime'' Ik heb er niet op gereageerd (hij mompelde het ook meer voor zichzelf, zoals je wel eens hardop iets zegt wat je aan het opschrijven bent dus hij verwachtte ook geen reactie). Ik vind dat praten over het salaris iets is voor het tweede of derde gesprek. Ik heb namelijk een indicatie excl. reiskostenvergoeding genoemd. Het bedrag dat ik heb genoemd is zo laag dat ik er bijna niets aan overhou als ik geen reiskostenvergoeding krijg (het is 50 km enkele reis).

Morgen krijg ik waarschijnlijk een mail of ik wel of niet door ben, ik ben benieuwd!
Met citaat reageren