Los bericht bekijken
  #1  
Oud 29 oktober 2007, 23:08
sanka sanka is offline
Lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2006
Berichten: 10
sanka is on a distinguished road
Standaard Kan ik een schadevergoeding eisen?

Hallo allemaal,

Al een paar dagen overweeg ik actie te ondernemen, maar kan het wel?

Een paar weken geleden heb ik gesolliciteerd bij UenZO, islamitische thuiszorg voor een functie binnen hun bedrijf. Met veel heen en weer gebel, werd ik na 2 weken uitgenodigd voor een gesprek. Ik blij!

Dus ik rij die dag naar Amsterdam(ongeveer een 1 onderweg) en kom daar aan. Bleek dat de leidinggevende ziek was en dat er aan mij niet was doorgegeven dat het gesprek niet doorging. Ik ben dus toen voor niets naar Amsterdam gereden. Onderweg naar huis, in de auto heb ik een sollicitatie over de telefoon gehad. <- dat is 1.

Een paar dagen later moest ik weer terug komen op hun kantoor, om mijn salaris met ze door te nemen en de data dat ik in dienst zou treden. Ik zou voor de functie van: verzorgende een bruto uurloon van 15,76 krijgen! doordat zij zich niet hebben voorbereid. Uiteindelijk kwamen we eruit.

Ik had dus ontslag genomen bij mijn huidige werk toen. De week voordat ik indienst zou treden bij ze, belde ik ze op om te vragen over mijn rooster. niemand wist hiervan! Ik heb mijn rooster nooit gehad. De dag dat ik moest werken belde ik ze S' ochtend op om te vragen hoe het zat.

Om het verhaal nu maar eens kort te maken( anders kan ik nog wel doorgaan) Ik zit nu door hen 2 weken thuis zonder werk! Kan ik een schadevergoeding eisen???? Wie is hier bekent mee of heeft zoiets mee gemaakt?

Sanka
Met citaat reageren