Los bericht bekijken
  #1  
Oud 19 juli 2011, 19:18
Evi Evi is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2011
Berichten: 5
Evi is on a distinguished road
Standaard Baan aanbod, mag ik erover nadenken?

Dilemma

Ik heb vanmorgen een sollicitatiegesprek gehad bij een bedrijf met de HR manager.
Het gesprek liep erg voorspoedig, leuk gesprek, er was een klik.
Er werd meteen gevraagd of ik om 3 uur terug wilde komen voor een gesprek met de teamleider en een 'toekomstige' collega.
Dit gesprek liep erg leuk, zelfs gelachen samen, ze hebben me de afdeling laten zien en het leek me er leuk om te werken.
Ik dacht meteen, hier pas ik.

Nu ben ik via een detacheringsbureau bij deze functie gekomen, nou ja ik heb deze functie zelf gevonden op Monsterboard maar zal de eerste 7 maanden voor dit bureau werken en dan door het bedrijf zelf worden overgenomen.

Net werd ik gebeld door het detacheringsbureau, men was laaiend enthousiast en wil me de baan aanbieden.
Ook al voelde alles heel positief toch ging dit wat snel voor me.
Na mijn wat negatieve ervaring hiervoor (zie mijn andere berichten) ben ik bang om nu weer te overhaast te reageren.

Ik heb dus aangegeven dat ik er even over na wilde denken. Ik heb ook nog andere sollicitaties lopen.
Met even nadenken heb ik het dan over 2 dagen.

De persoon van het detacheringsbureau was erg opdringerig.
Hij zei dat het negatief overkomt als ik niet meteen het aanbod aan neem en als ik zeg dat ik nog even 2 dagen wil nadenken.
Is dit zo?? Als ze me zo graag willen dan gunnen ze me toch wel 2 dagen bedenktijd?
Ik zit echt op 95% zekerheid dat ik de baan aanneem.
Het gevoel was errug goed..

Maar ja.. het gaat me net iets te snel.. ik wil eventjes alles laten bezinken..

Advies ajb !!
Met citaat reageren