Los bericht bekijken
  #2  
Oud 30 november 2013, 19:38
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Hallo Irma,
Ja, dat is vervelend. Ik heb wat commentaar voor je erbij gezet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Irma1966 Bekijk bericht

De mooiste afwijzing die ik kreeg dat ik niet zo lang bij werkgevers bleef werken
Ja hallo, als een contract voorbij is, en je bent niet meer nodig, dan kun je gaan.
Bovendien hier in Drenthe liggen de banen binnen fietsbereik ook niet voor het oprapen.
Het niet zo lang bij een werkgever blijven werken is een trend, echter hij gebruikt dan dezelfde redenering waardoor volgens hem een afscheid zo zeker is als het aannemen van de baan. De verzuurde boosheid over de contracten die voorbij zijn, gaat je dan geen goeds brengen.

Citaat:
Wat is nu een goede motivatie om in een ziekenhuisapotheek te gaan kunnen werken?

Ik heb goede motivaties: ik wil werken, ik kan op alle tijdstippen, ik hoef niet op vakantie als de rest dat wil, ik wil nog wel bijleren.
Zwangerschapsverlof hoeft ook niet meer ik heb er 2 en dat worden er echt niet meer.

Kortom, wie weet een paar "pakkende zinnen" in die richting?
Voorbeeldzinnen kan ik zo snel niet vinden, helaas, maar misschien kan iemand anders dat voor je doen. Je zou bijvoorbeeld iets kunnen opschrijven over bijv: persoonlijke kwaliteiten, werkervaring, de aanleiding om juist die baan te willen enz. Het zijn maar een paar ideetjes eigenlijk. Ik wens je veel succes met solliciteren.

Mert vriendelijke groeten,
Marc van Goozen
Met citaat reageren