Los bericht bekijken
  #6  
Oud 13 maart 2012, 08:37
Andy Andy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2012
Berichten: 17
Andy is on a distinguished road
Stuur een bericht via Skype™ naar Andy
Cool specialiteiten binnenin de sector ICT

@ajhoff: Bedankt je doet me weer piekeren, maar dan eerder met een beetje hoop. Alhoewel ik toch twijfel om over te stappen nr sociale sector met mensen. Ik hou niet echt van dat haantjesgedrag en die steeds maar zo snel evoluerende wereld die zo onmenselijk (asociaal) is.
Swat, wat bestaat er allemaal nog voor mij?
Ik heb te weinig ervaring met hoe ik kan zoeken? In welke richting?
Met behulp van... er moeten meer opties zijn?
Ik moet toegeven dat ik in een team veel kan. Gedreven, niet echt een leiderstype, maar eerder een bedenkerstype die het goed meent.
Vraag me niet naar mijn specialiteiten binnenin de IT. Ik weet het niet.
Ik wil gerust mijn CV blootgeven aan je. Of misschien kan je me tips geven bij wie (welke soort mensen) ik terecht kan om mij daarin te adviseren.
Maar ik zit hier nu op mijn bureaustoeltje bij mijn huidige werkgever deze post te maken. Wat ook niet echt hoort. Niet wetende waar echt naartoe. Ik heb nog een contract tot augustus. Ik kan toegeven dat ik het huidige project niet aankan, maar whsl komt er een andere waar ik opnieuw moet programmeren zonder enige samenwerking nog samenwerking met collega's. Dus, wat doe ik? Hier zitten piekeren, neen. Ik tracht hulp te zoeken en een richting te zoeken. Er komt zeker weten een oplossing.
Mensen adviseren kan ik mss beter dan mezelf advies geven?
Met citaat reageren