Los bericht bekijken
  #4  
Oud 3 oktober 2013, 18:21
Musje Musje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 januari 2013
Berichten: 9
Musje is on a distinguished road
Standaard

Beste Hetty en Judith,

Dank jullie wel voor de bruikbare tips. Jullie adviezen wat betreft bloggen en social media zijn natuurlijk hartstikke goed. Het lastige voor mij is dat ik nu op een tweesprong sta: ik wil graag bloggen (en Judith, jouw aanbod om jouw hele leuke website te bloggen vind ik top) maar voor mijn gevoel is dat niet mogelijk nu.
Ik heb bijv. een twitter aangemaakt, met het doel om mijn boek straks te promoten. Ook moet ik straks een auteurspagina aanmaken op Facebook en een eigen webpagina/log beginnen.
Met het oog daarop lijkt het me onhandig om nu met mijn naam overal massaal te bloggen dat ik werkzoekende ben. Als mensen straks mijn naam intikken bij Google, wil ik dat ze mijn boek vinden en niet mijn klaagzang over werkeloosheid of mijn zoektocht naar werk. Begrijpen jullie mijn worsteling een beetje? Ik wil wel schrijven, maar juist mijn schrijfwerk houdt me tegen ;-) Als dat boek er niet geweest was, had ik je nu nog gemaild, Judith! Heel leuk initiatief.

Freelance tekstschrijven heb ik zeker in gedachten, maar kan pas als ik een baan heb in loondienst. Nu zou ik daarmee mijn WW op het spel zetten en dat is zinloos gezien mijn gebrek aan ervaring, opleiding en netwerk. Ik heb in elk geval nu met goed geluk op twee vacatures in dit gebied gesolliciteerd, en de duimen draaien.
Met citaat reageren