Los bericht bekijken
  #5  
Oud 30 oktober 2007, 21:12
Eve Eve is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2007
Berichten: 7
Eve is on a distinguished road
Lightbulb Re: Sollicitatie Woonbegeleider... Wie kan helpen...

Hoi Cindy, nog wat feedback. Hoe vind je het zo?


Vol belangstelling las ik uw advertentie van woonbegeleider op werk.nl. Daar ik enthousiast ben wil ik graag solliciteren naar deze functie.

In 2005 ben ik begonnen met de opleiding SPW-4, aan die en die school. Ik verwacht mijn diploma voor woonbegeleider (weet niet precies wat wat is van jouw opleiding hoor) in februari (?) 2008 in ontvangst te nemen.

Naast mijn opleiding heb ik vrijwilligerswerk gedaan bij Bureau Slachtofferhulp Nederland. Hier heb ik ook interne trainingen gevolgd. (Misschien kun je wat meer uitleggen wat je daar gedaan hebt, wat je taken en verantwoordelijkheden waren enzo, hoe daar je interesse voor begeleiden van mensen gewekt werd)

De omschrijving van de werkzaamheden en de leeftijdscategorieën spreken mij aan (, want..). Ook herken ik mij in het profiel dat geschetst wordt: Ik beschik over positieve kwaliteiten (misschien wat te algemeen), ik kan stimuleren en motiveren en kan een positieve invulling geven aan de functie van woonbegeleider (deze laatste opmerking kun je ook verplaatsen naar het einde als conclusie). misschien kun je hier verwijzen naar de eigenschappen die ze vragen in de advertentie, nl. "sociale vaardigheden evenals stressbestendigheid, flexibiliteit en improvisatievermogen" en een voorbeeld geven waaruit blijkt dat je die eigenschappen hebt (misschien moest je tijdens je vrijwilligerswerk of stage ook met stress omgaan en af en toe creatief zijn/improviseren).

Ik ben op zoek naar een werkplek waar me de mogelijkheid geboden word om mezelf te blijven ontplooien, een uitdagende baan waar ik zelfstandig en in teamverband kan functioneren. Ik sta positief tegenover eventuele bijscholingen die voor deze functie van belang zijn.

Hopend dat dit schrijven uw interesse heeft gewekt zodat u mij zult uitnodigen voor een kennismakingsgesprek. Is dat een goede zin?


Met vriendelijke groet,



Ik ben nog steeds niet helemaal tevreden, ik denk zelf dat er nu weer te weinig kwaliteiten in staan, maar aan de andere kant wil ik ook niet TE veel positiviteit erin zetten zodat men denkt dat ik zo goed als naast mijn schoenen loop. Je komt niet over alsof je naast je schoenen loopt als je je beweringen maar onderbouwt met voorbeelden en 'bewijs'

Ik hoop dat je er wat aan hebt, succes!
Met citaat reageren