Los bericht bekijken
  #1  
Oud 4 januari 2007, 00:17
joepie joepie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 november 2006
Berichten: 6
joepie is on a distinguished road
Standaard Solliciteren bij concurrent

Hallo iedereen,
Nog de allerbeste wensen voor 2007!

Ik wil een sollicitatie doen bij een concurrent (bij huidige werkgever heb ik geen verlenging van het contract gekregen/ reorganisatie) Ik wil mijn vorige werkgever niet bekend maken bij deze werkgever en wil hem ook zeker niet slecht maken! Wegens het melden van werkervaring e.d. wil ik wel vertellen wat ik gedaan heb. Kan ik het als volgende zo versturen?

naam
adres
woonplaats


woonplaats, datum


naam bedrijf
adres
woonplaats


Betreft: Open sollicitatie administratief medewerkster


Geachte directie,


Mag ik zo vrij zijn om me zelf even voor te stellen? Ik ben een jonge vrouw van 36 jaar jong en sinds 2 december wegens reorganisatie van een soortgelijk bedrijf als de uwe werkzoekende.
De afgelopen 7 maanden heb ik hier met heel veel plezier gewerkt als receptioniste / telefoniste.

In begin 2006 heb ik als callcenteragent gefungeerd bij “xxxxxxxxx” en mocht ik klanten telefonisch te woord staan.
Van september 2003 t/m juli 2004 heb ik bij xxxxxxx een opleiding genoten als administratief medewerkster. Waarbij ik in mijn stageperiode administratief werk heb verricht op de debiteuren en crediteuren afdeling bij xxxxxxxxx
In de jaren 1987 t/m 1993 heb ik bij xxxxxxxxxxx de orderadministratie verricht, waaronder facturatie en het verzorgen van pakbonnen en overzichten van bestellingen behoorde.
Daarbij durf ik te zeggen dat ik over een goede kennis van Word en Excel beschik en ook Outlook is mij niet onbekend.

Zelf ben ik een persoon die naast klantgericht werken, nauwkeurig, leergierig en flexibel ben.

Graag licht ik deze sollicitatiebrief en mijn curriculum vitae in een persoonlijk gesprek toe.



Met vriendelijke groet,


mijn naam



Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren