Los bericht bekijken
  #3  
Oud 5 januari 2007, 11:33
Lynnn Lynnn is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2007
Berichten: 5
Lynnn is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief voor klasseassistente

hallo,

ik wil u even bedanken voor de tips die u heeft gegeven. ik heb de brief veranderd, en hoop dat hij zo nu goed is, want dan kan ik de brief opsturen.

groetjes Lynnn


Geachte heer/mevrouw,

Ik schrijf u deze brief omdat ik een baan als klassenassistent zoek. U school spreek mij erg aan, omdat ik het geweldig vind om met gehandicapte kinderen te werken en de kinderen verder te helpen om goed in de maatschappij te kunnen leven.

Op dit moment ben ik nog aan het stage lopen. Over twee maanden heb ik mijn diploma en kan ik "echt" aan het werk.

Ik werk het liefste met gehandicapte kinderen. Dit omdat ik deze kinderen kan helpen om in de maatschappij beter te kunnen functioneren. Dit wil ik o.a. doen door de kinderen vaardigheden te leren waar ze zich in de maatschappij beter mee kunnen redden en door ze positief te benaderen en ze te bevestigen in wat ze goed doen i.p.v. wat niet goed gaat. Deze manier van werken heb ik ook gezien bij de xxx school.

Ik ben zelfstandig en enthousiast, heb doorzettingsvermogen en bezit de vaardigheid om goed met onverwachte en stressvolle situaties om te gaan. Tijdens mijn verschillende baantjes en stage heb ik geleerd om samen te werken in een team. Met deze kwaliteiten denk ik geschikt te zijn voor de functie van pedagogisch medewerker.

Ik hoop dat u mij wilt uitnodigen voor een oriënterend gesprek, zodat ik mijn brief nader kan toelichten

Met vriendelijke groet:

Linda Poede.

Bijlage: CV
Met citaat reageren