Los bericht bekijken
  #7  
Oud 20 april 2011, 11:56
Linda1985 Linda1985 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 15 april 2011
Berichten: 71
Linda1985 is on a distinguished road
Standaard

Ik heb nog twee vraagjes...


Als je je sollicitatie per e-mail verzend en de brief dus als bijlage mee wordt gezonden, zet je dan onderaan je brief ook nog 'Bijlage: CV'? Zoals je dus normaal wel in een brief zou doen?

Ik heb nu in mijn brief staan dat ik eind mei afstudeer en derhalve vanaf juni fulltime beschikbaar ben, maar ik heb net met mijn huidige werkgever afgesproken dat ik in juni wat extra dagen zal gaan werken (werk nogmaal alleen in het weekend maar in juni neem ik dus ook doordeweeks wat diensten over, omdat ik dan toch vrij ben van school). Ik weet dat de vacature waar ik op solliciteer start op 1 juni. Zal ik dan vermelden in de brief dat ik beschikbaar ben vanaf juni? Of kan dat niet, ivm de diensten die ik dus bij mijn huidige werkgever zal gaan werken in juni? Ik heb 1 maand uitwerktijd. Ik neem aan dat een nieuwe werkgever het wel begrijp dat je een maand moet uitwerken en dus niet kan beginnen wanneer zij willen? In mijn geval zou het dan per 1 juli worden, ipv 1 juni wat het bedrijf dus zou willen.
Met citaat reageren