Los bericht bekijken
  #2  
Oud 14 juni 2013, 13:12
Diiamantje Diiamantje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 juni 2013
Berichten: 2
Diiamantje is on a distinguished road
Standaard

……………………..
……………………..
……………………..
……………………..


(Plaats), 15 juni ’13


Betreft: intern solliciteren


Geachte heer/mevrouw,

Graag solliciteer ik intern binnen uw organisatie naar een andere locatie als verzorgende niveau 3.
Op de website van ..........nl zag ik dat er op dit moment in ........... geen vacatures open staan voor een verzorgende niveau 3 gemiddeld 32 uur per week

Ik werk sinds ....... op ........ op een pg-woning. De reden dat ik solliciteer voor wat anders, is dat ik het niet meer leuk vind om te werken met demente bewoners in een kleinschalige woning. Ik ben er achter gekomen dat het mij niet zo ligt. Ik zit hier al een tijdje mee. De laatste tijd ga ik niet meer met plezier naar me werk. Ik wil me graag goed blijven functioneren.

Ik heb de nodige praktijkervaring opgedaan in het omgaan met mensen. Ik vind het prettig om mensen de nodige lichamelijke verzorging en aandacht te geven en ze te helpen bij het overwinnen van eventuele moeilijkheden. Ik beschik over goede sociale vaardigheden voor een respectvolle omgang met ouderen en hun relaties. Verder heb ik een hulpvaardige, ondernemende, collegiale en flexibele instelling en kan mij goed in de situatie van andere mensen inleven en zal bewoners hierin ook begeleiden.

Graag zou ik langs komen om in een gesprek mijn brief verder te kunnen toelichten.

Met vriendelijke groet,

Sarah
…….
Met citaat reageren