Los bericht bekijken
  #1  
Oud 17 april 2007, 13:21
evawerk evawerk is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 april 2007
Berichten: 3
evawerk is on a distinguished road
Standaard Motivatiebrief, open sollicitatie ziekenhuispsycholoog

Geachte heer xxx,

Binnenkort studeer ik af als klinisch psycholoog. Ik heb tijdens mijn stage in xx de kans gekregen mijn kennis aan te wenden binnen een medische setting. Ik wil mij dan ook verder professioneel ontplooien binnen een ziekenhuis dat aansluit bij mijn visie op ziekte en hulpverlening

Tijdens mijn stage heb ik voornamelijk met de dwarslaesie en polytrauma populatie gewerkt. Mijn taken bestonden uit psycho-educatie rond rouw en verwerking, mondelinge en schriftelijke rapportage, (beperkt) neuro-psychologische diagnostiek, expertises en individuele- en familie begeleiding. Naast de begeleiding nam ik ook actief deel aan de teamvergaderingen. Het multidisciplinaire karakter van een ziekenhuis spreekt me dan ook sterk aan. Samenwerken met verschillende disciplines en verschillende visies vind ik een meerwaarde en continue verrijking.
.
Mijn opleiding als klinisch psycholoog fungeert als stevige basis voor de uitbouw van mijn professionele loopbaan. Op dit fundament wil ik iets moois bouwen en ik ben dan ook erg gemotiveerd om mij te verdiepen in de verschillende patiënten populaties die uw ziekenhuis te bieden heeft. Hierbij kan ik beroep doen op mijn hoge inzet, snel leervermogen en vermogen om zowel zelfstandig als in team te werken. Mijn persoonlijke troeven zijn mijn enthousiaste persoonlijkheid, luisterbereidheid en leergierigheid. Permanente bijscholing zie ik dan net zoals jullie ziekenhuis als een noodzaak aangezien het een vereiste is dat patiënten op een wetenschappelijk gefundeerde wijze geholpen worden.

ik hoop dat wanneer er een vacature vrijkomt ik mijn enthousiasme en capaciteiten mag komen toelichten.


en?? is het een beetje deftig, te lang, structurele tekorten?? alvast bedankt, het is mij allereerste brief
Met citaat reageren