Los bericht bekijken
  #2  
Oud 2 november 2011, 08:35
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tessa Bekijk bericht
===========================

NAW staan in je cv.

Naam bedrijf
Postbus of straat + huisnummer
Postcode + plaatsnaam (met hoofdletters)

Plaatsnaam, ?? maand 2011

Betreft: sollicitatie stageplaats

Geachte heer, mevrouw,

Graag solliciteer ik naar een stageplaats binnen de Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond (hierna: de VRR).

Op dit moment studeer ik Bestuurskunde master Public Managent (hierna: PM) aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam. Het programma PM richt zich op de [korte omschrijving van de opleiding staat in de studiegids]

In het kader van deze opleiding ben ik op zoek naar een organisatie waar ik minimaal 40 dagen stage kan lopen. Ik mag minimaal 2 en maximaal 4 dagen per week stage lopen en kan direct aan de slag of op een later tijdstip dit collegejaar.

Mijn interesse gaat vooral uit naar grote, complexe organisaties die werkzaam zijn in een complexe omgeving en de VRR is zonder twijfel een dergelijke organisatie. Ik kan mijn stage vervullen binnen de directie of het bestuur van de VRR, op de afdeling P&O van één van de hulpverleningsdiensten of op de afdeling Beleid en Ondersteuning van de VRR.

Tijdens de stage zal ik een onderzoek doen voor mijn afstudeerscriptie. Het onderwerp van mijn afstudeerscriptie staat nog niet vast.

Men omschrijft mij als leergierig. Ik heb een flexibele instelling, houd van uitdagingen, denk graag mee en kan goed zelfstandig en in teamverband werken. Graag zou ik deze eigenschappen inzetten tijdens een stageperiode binnen de RVV.

Ik hoop dat het mogelijk is bij de VRR een stageplaats te verkrijgen.
Ik hoop dan ook dat u mij de mogelijkheid biedt om deze e-mail in een persoonlijk gesprek nader toe te lichten.

Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.
2 zinnen beginnen met Ik hoop, dit zou ik aanpassen, het leest niet lekker

Hoogachtend,

Eerste voornaam voluit + achternaam
Ik heb 1 en ander in rood aangegeven, kijk maar of je er iets mee kunt.
Succes!
Met citaat reageren