Los bericht bekijken
  #5  
Oud 20 mei 2009, 11:39
ie0779162 ie0779162 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 mei 2009
Berichten: 4
ie0779162 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief helpdesk medewerker

hallo,

ik ben weer bezig geweest en heb mijn brief weer aangepast.
Ik hoor graag wat er nog verbeterd dient te worden. Alvast bedankt

Dino
--------------------------------------------------------------------
Betreft: vacature helpdesk medewerker


Geachte mevrouw <naam>,

Wie wil niet in de leukste bedrijf van Nederland werken? Als zo'n kans zich voordoet dan moet je die met beide handen aangrijpen. Op uw website heeft u aangegeven dat u, ter versterking van uw huidige team van de afdeling IT, een klantgerichte helpdesk medewerker zoekt. Ik solliciteer graag naar deze functie en in deze brief zal ik u vertellen waarom ik denk dat ik geschikt ben voor deze baan.

Door het volgen van diverse colleges en het deelnemen aan projecten gedurende mijn hbo-opleiding
Informatica en Informatiekunde aan de <school> te <woonplaats 3>, heb ik veel geleerd over het analyseren, ontwerpen en ontwikkelen van verschillende soorten systemen. Die kennis heb ik in de praktijk omgezet bij mijn stage bij <bedrijf 1>. Mijn opdracht bij <bedrijf 1> was het ontwikkelen van een generieke enquête systeem. Tijdens mijn stage bij <bedrijf 1> heb ik mijn analytisch vermogen verder ontwikkeld.

Natuurlijk is <bedrijf 0> niet zomaar genomineerd tot het leukste bedrijf van Nederland. Innovatie, ambitie, dynamisch en investeringen in de ontwikkeling van de werknemers worden als redenen genoemd. De mogelijkheid om mezelf te ontwikkelen in uw organisatie maakt de baan voor mij extra aantrekkelijk. Aangezien ik affiniteit hebt met computers en een aanpakker ben die graag met zijn handen werkt, lijkt het mij een uitdaging om als helpdesk medewerker bij <bedrijf 0> aan de slag te gaan. U mag van mij een enthousiaste en gemotiveerde collega verwachten die zowel zelfstandig als in teamverband goed kan werken. Daarnaast ben ik ook klant en servicegericht, en denk ik graag aan oplossingen bij probleemgerichte vraagstukken. Tevens heb ik ook ervaring in het inrichten van Windows XP omgevingen en pc’s configureren. Vanzelfsprekend ben ik bereid alle benodigde trainingen en cursussen te volgen.
Mijn ambitie is om in de toekomst mijn kennis en vaardigheden uit te breiden en door te groeien naar ervaren systeem- netwerkbeheerder.

Met mijn ambitieuze en gemotiveerde instelling weet ik zeker dat ik een positieve bijdrage kan leveren aan uw bedrijf. Wilt u meer te weten komen over mij en mijn motivatie voor de functie van helpdesk medewerker bij uw bedrijf? Ik kom graag meer vertellen in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,



<naam>


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren