Los bericht bekijken
  #3  
Oud 19 februari 2010, 12:42
Sunnebun Sunnebun is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 februari 2010
Berichten: 3
Sunnebun is on a distinguished road
Standaard Re: Help! Interne solicitatie naar unitmanager

ik heb inmiddels mijn brief 'af' kunnen jullie er naar kijken en graag op en aanmerkingen erop los laten.

Bedrijf
t.a.v. Mevrouw xxxxx


Betreft; sollicitatie naar de functie van unitmanager bedrijf


plaats, 19 februari 2010


Geachte mevrouw xxxx, beste xxxxx,

Sinds oktober 2008 ben ik werkzaam bij bedrijf, vestiging plaats,
en naar alle tevredenheid kan ik zeggen. De professionele manier van werken wordt gecombineerd met een prettige sfeer en dat zorgt ervoor dat ik elke werkdag met plezier en enthousiast naar mijn werk ga. Ik voel me prettig en op mijn plek binnen het team.

Door het aankomende vertrek van mijn huidige unitmanager, begreep ik dat deze vacature vrij komt. Toen ik dat hoorde dacht ik meteen dit is een goede vervolg stap in mijn carričre. De kansen die bedrijf mij hebben geboden als mede mijn persoonlijk groei binnen de organisatie voel ik mij zeker genoeg om deze stap te nemen. De vacature spreekt me zeer aan omdat plannen, organiseren en leidinggeven capaciteiten zijn waar ik van overtuigd ben deze te bezitten.
In mijn huidige werk heb ik gemerkt dat de afwisseling, de drukte, het plannen van de flexmedewerkers en de bijkomende werkzaamheden mij veel voldoening geeft en dat ik daar zeer goed in ben.

In de ander half jaar dat ik nu voor bedrijf werkzaam ben, beschik ik over relevante kennis en over de eigenschappen die u in een medewerker zoekt. Hoewel ik niet over de kennis van unitmanager beschik ben ik wel zeer bereid om waar nodig scholing te volgen.

Ik kan mij goed voorstellen dat het werk als unitmanager een drukke baan is waarbij je soms ook buiten kantoortijden je als aanspreekpunt fungeert. Overwerken zie ik als iets wat bij deze functie hoort en niet als een probleem.

Graag zou ik mijn interesse voor deze functie een keer met u bespreken in een gesprek

Met vriendelijke Groet,

Mijn naam
Met citaat reageren