Los bericht bekijken
  #1  
Oud 5 september 2011, 00:59
Kunimitsu Kunimitsu is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 september 2011
Berichten: 3
Kunimitsu is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiemail voor 'thuishulp'

Hallo
Voor een zorgbedrijf wil ik graag solliciteren voor een vacature 'thuishulp'. Er staat helaas verder niks dan dat het hulp in het huishouden van ouderen en zieken is en eventueel helpen met maaltijden, dat het aantal uren te overleggen zijn en dat ik een 'reactie' naar een emailadres moet sturen.
Ben ik maar begonnen met schrijven maar ik zit toch een klein beetje vast.

Ik ben 25, heb ongeveer 5 jaar terug opleiding helpende afgemaakt, maar verder niks meer met dat diploma gedaan. Wel heb ik stage gelopen in verzorgingstehuizen, maar dat was ook alleen maar kantoren schoonmaken (jippie).

Nou hier dan maar wat ik al een beetje geschreven heb.

Citaat:
Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik reageren op de vacature Thuishulp op de website van [bedrijf]. Ik ben al een tijdje op zoek naar werk en ik bedacht me opeens dat de thuiszorg wel wat voor mij zal zijn.

In het verleden heb ik de opleiding Helpende niveau 2 gedaan. Tijdens mijn stage heb ik bij een paar zorginstellingen schoonmaakwerk verricht. Nu lijkt het mij een leuke gelegenheid om bij de mensen thuis een bijdrage te leveren in het huishouden.

[hier loop ik dus vast]

Voor meer informatie verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae. Graag kom ik in een persoonlijk gesprek mijn sollicitatie toelichten.

Met vriendelijke groet,

[naam]
Nou als iemand me nog wat tips kan geven dan hoor ik het heel graag.
Vriendelijk bedankt.
Met citaat reageren