Los bericht bekijken
  #3  
Oud 1 december 2011, 14:33
stefaniem stefaniem is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 november 2011
Berichten: 8
stefaniem is on a distinguished road
Standaard

He Brigitte,

Heel erg bedankt voor jou reactie.
Ik heb de brief nu aangepast.
------------------------------------------------------------------
xxx
xxx
xxx

xxxxxx, 01 december 2011

Betreft: Open Sollicitatie

Geachte heer/mevrouw

Sinds een paar maanden ben ik de trotse bezitter van het diploma Mode Design (confectie). Naast deze opleiding heb ik ook ‘Algemene ondernemersvaardigheden’ behaald, waardoor ik over kennis op het gebied van onder andere marketing en P&O beschik.
Ik ben iemand die houdt van een uitdaging en zich graag wilt blijven ontwikkelen. Van nature beschik ik over goede communicatieve en sociale eigenschappen.

Ik ben in staat zelfstandig te werken en mensen aan te sturen. In mijn huidige baan in de Horeca heb ik een leidinggevende functie, dit houdt in dat ik de verantwoordelijkheid heb over de zaak, de te behalen omzet en het eventueel aanwezige personeel. Door deze baan heb ik ook ervaring met rapporteren. Deze vaardigheden zou ik bij u in uw organisatie in kunnen zetten.

Ik ben opzoek naar een baan in de modebranche. Modebranche is een breed begrip... Maar mijn interesses zijn ook erg breed. Ik heb verschillende ervaringen in de modebranche, mede door de stages (zie CV) tijdens mijn opleiding Mode Design. Leidinggeven is wat ik nu doe, dit vind ik leuk en zou ik ook in een retail bedrijf kunnen toepassen. Ook word ik aangetrokken door (assistent-) management functies en functies als vertegenwoordiger van een (kleding)merk of samensteller van collecties.

Ik hoop te voldoen aan de criteria voor een vacature bij u in het bedrijf.
Voor nadere informatie verwijs ik u naar mijn curriculum vitae.

Met vriendelijke groet,

xxxxx
Met citaat reageren