Los bericht bekijken
  #4  
Oud 21 maart 2015, 17:39
Brigitte2 Brigitte2 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 maart 2015
Berichten: 3
Brigitte2 is on a distinguished road
Standaard

Bedankt voor de reactie! (ik had helemaal geen bericht gehad, vandaar een wat latere reactie)

Nou mijn 'dilemma' is dus dat ik niet weet wat verstandig is om te doen. Ik wil heel graag een baan in de styling, maakt me eigenlijk niet veel uit wat want ik vind echt bijna alles leuk! maar toch gaat de voorkeur altijd uit naar mode, of iets wat hiermee te maken heeft. Alleen weet ik niet of ik hier ver mee kan komen met de diploma's die ik heb. Ik heb MBO niveau 2 en 4 afgerond.
Ik wil niet te lang wachten met een baan zoeken omdat ik ten eerste graag een keer geld wil verdienen. Daarnaast wil ik niet te lang wachten met kinderen en moet hier dus ook aan denken wanneer ik mijn toekomst aan het 'plannen' ben, voor hoever je je toekomst kunt plannen natuurlijk. En eerlijk gezegd ben ik ook redelijk klaar met school, veel stof heb ik al gehad en de opdrachten die ik krijg in een andere vorm ook al gedaan. Ik ben klaar om helemaal te gaan voor een baan (het liefst in de styling van mode), maar kan ik goed beginnen met de diploma's en ervaringen die ik heb?

Bedankt x
Met citaat reageren