Los bericht bekijken
  #3  
Oud 28 juli 2011, 06:59
cealis cealis is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2011
Berichten: 143
cealis is on a distinguished road
Standaard

Als het vakkenpakket voor het grootste gedeelte overeenkomt dan zal dat wel goed komen.
Maar als je toch van plan bent om na het eerste jaar misschien naar een reguliere school te gaan is het dan niet verstandiger om dat direct te doen.
Ik weet ook niet hoe het zit met de kosten omdat de maandelijkse kosten gebaseerd zijn op de hele opleiding. Je kunt dus niet denk ik heel gemakkelijk nadat je zestig punten hebt gehaald overstappen denk ik.

Een ander iets waar je aan moet denken is dat als je de propedeuse hebt gehaald je wel vrijstelling krijgt voor het eerste jaar aan een reguliere school maar hoe groot is de kans dat het je ook daadwerkelijk lukt om alle 60 punten te halen binnen een jaar en dan ook nog de uitslagen te krijgen voordat het nieuwe schooljaar begint in september of instroom van februari.

Ik weet nog dat toen ik bij de loi examens deed het 6-8 weken duurde voordat ik uitslag kreeg en daarbij waren de examenmomenten niet altijd makkelijk. Het ene examen is in april ander in februari en de andere weer in juni. Dit betekent dat je eigenlijk direct al moet inschrijven voor alle examens en je daar je eigen planning op moet aanpassen en niet hun planning volgen aangezien die niet altijd gelijk loopt met de examenmomenten.
Met citaat reageren