Los bericht bekijken
  #3  
Oud 10 augustus 2010, 10:47
Borus86 Borus86 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2010
Berichten: 1
Borus86 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief graag zo snel mogelijk reactie zodat ik de brief kan opsturen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lientje Bekijk bericht
Kinderopvang Landstede


Betreft: Sollicitatie


Dronten, 09 augustus 2010


Geachte Heer, Mevrouw,

Toen ik op internet aan het zoeken was naar vacatures, werd mijn interesse gewekt door uw website. Na contact te hebben opgenomen met uw instelling, werd mij geadviseerd om een sollicitatiebrief te sturen.


Ik zal mij eerst voorstellen. Mijn naam is ............., ik ben al 13 jaar werkzaam in de sector kinderopvang. Ik heb gewerkt met kinderen in de leeftijdscategorie 0 tot 4 jaar. Ik heb dit al die tijd aan huis gedaan, maar heb sinds kort mijn diploma mogen behalen en ben nu opzoek naar een nieuwe uitdaging. Ik heb erg veel ervaring in de omgang met kinderen en vind het belangrijk dat ze zich op een spelende manier ontwikkelen. Ik kan mij goed verplaatsen in de wensen en behoeften van de kinderen. U hebt meerdere locaties, ik ben opzoek naar een werkplek wat niet al te ver van huis is. Graag in de omgeving Dronten (Emmeloord, Kampen, Elburg, Lelystad), waar u de vestigingen hebt.

Ik hoop dat u naar aanleiding van mijn brief een beeld van mij hebt gekregen. Graag zou ik deze brief mondeling willen toelichten. Ik hoop op een reactie als er zich binnen uw instelling, een werkgelegenheid voordoet. Ik zal na een week bellen, om te laten bevestigen of u mijn brief hebt ontvangen.


Met vriendelijke groeten,


Bijlage: Curriculum Vitae


Graag hoor ik wat jullie er van vinden, zodat de brief zo snel mogelijk de deur uit kan.
Je zegt dat je contact hebt gehad met de/een instelling (ik begrijp dat ze er meerdere hebben). Probeer er achter te komen wie je gesproken hebt, dan kun je als je later weer belt om dezelfde persoon vragen. Dancommuniceert wel makkelijker, want jij hoeft je verhaal maar één keer te doen en die ander wordt er gelijk weer aan herinnerd.
Met citaat reageren