Los bericht bekijken
  #3  
Oud 9 juli 2009, 20:06
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Help! Doodongelukkig op nieuwe werkplek...

Hallo Palenque,

Ik maak zit met precies zelfde probleem als jij. Inmiddels een jaar. Heb ook precies hetzelfde gedaan wat Henk adviseer. Ben nu, naar een jaar ellende en nog steeds, aan het solliciteren. En zit nu in een luxe probleem. Had vorige week 2 sollicitatie-gesprekken, dit week 5 sollicitatiegesprekken, volgende week 2. Inmiddels bij 2 gesprekken eind van de maand arbeidsvoorwaarden gesprekken voeren.

Nadeel is wel, dat door alle ellende je persoonlijkheid verandert en dat je tegen kan werken bij sollicitatiegesprekken. Wat ben bij 2 gesprekken afgewezen omdat ik onzeker overkwam. Dit klopt omdat ik tijdens sollicitatiegesprekken niet negatief doe over mijn huidige werkgever. Ook ben ik een keer afgewezen omdat ze mijn motivatie om bij de organisatie waar ik op gesrpek was niet hard genoeg vonden. Ze proefde uit het gesprek en sommige organisatie ook uit mij brief, dat ik alleen bij hun solliciteer omdat ik weg wil bij mijn huidige werkgever vanwege cultuur. En dat klopt. Verder ben ik tig keer door collega's en leidinggevende onheus bejegend. Dit kan behoorlijk invloed op je hebben. Maar als ik je posting lees heb je dat laatste wat ik heb niet.

Ik adviseer je wel vol te houden, maar toch om je heen kijken voor een andere baan.
Met citaat reageren